Welkom bij Scoutinggroep Van Wassenaer Van Obdam

Land- en Waterscouting op een prachtige plek in Park de Paauw in Wassenaar.

Lid worden? Klik dan hier.

Clubhuis huren?

Wist je dat ons clubhuis ook te huur is, voor scoutinggroepen, andere jeugd-verenigingen, scholen en kinderpartijtjes?

IMG 7236 001

De welpen (meisjes en jongens van 7 t/m 11 jaar) van scoutinggroep van Wassenaer van Obdam (vWvO) hebben op zaterdag 19 maart meegedaan met het regioavondspel. Samen met leeftijdsgenootjes van 10 andere scoutinggroepen werd er een leuk en spannend spel gespeeld. Deze keer was het thema: de verjaardag van Koning Fielemon. Koning Fielemon werd 50 jaar maar hij had een probleem, al zijn onderdanen waren meegenomen door de tovenaar van Hamelen. De Koning was ten einde raad want hij had een heel groot feest georganiseerd. De welpen wilden wel helpen om de onderdanen weer terug te vinden en door het doen van diverse spelletjes is dit ook gelukt. De Koning en zijn onderdanen waren erg blij en als beloning kregen alle deelenemende scoutinggroepen een aandenken voor in het clubhuis.