Welkom bij Scoutinggroep Van Wassenaer Van Obdam

Land- en Waterscouting op een prachtige plek in Park de Paauw in Wassenaar.

Lid worden? Klik dan hier.

Clubhuis huren?

Wist je dat ons clubhuis ook te huur is, voor scoutinggroepen, andere jeugd-verenigingen, scholen en kinderpartijtjes?

IMG 1766

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 maart werd er door veel vrijwilligers hard gewerkt tijdens de jaarlijkse vrijwilligersactie van NL doet bij scouting van Wassenaer van Obdam (vWvO). Op vrijdag was er een delegatie van Lokaal Wassenaar actief op het terrein bij scouting vWvO, en werd er door wethouders Leo Maat en Freddy Blommers druk geverfd in de binne

nruimte van het clubgebouw. Op zaterdag zijn vervolgens de leden zelf aan de slag gegaan, de leiding had er een leuk spel van gemaakt zodat het schoonmaken zeker geen straf was. Terug kijkend op het gehele weekend is er veel werk verricht. We willen daarom alle vrijwilligers bedanken die afgelopen weekend actief zijn geweest tijdens de jaarlijkse actie van NL doet.

Benieuwd naar wat scouting vWvO allemaal doet? Kijk dan op www.vwvo.nl voor meer informatie. Op dit moment is er nog plek voor nieuwe leden binnen alle leeftijdsgroepen.